Custom Bg

A vaknak is egyértelmű, hogy ez az edzésforma a katonaságtól származik, ahol a kiképzők nem mennek a szomszédba, ha a kreativitásról van szó. Ha egy kötél van csak kéznél, akkor azzal edzenek, ha a málhazsák, akkor azzal. Innen ered a Sandbag, azaz homokzsák tréning.

Tradicionális eszköz, új gondolkodás! Precizitás, pontos kivitelezés, tudatos tervezés és végrehajtás – ez a homokzsák tréning…
Igen, lehet emelgetni, vállra helyezni, bicepszezni vele… de így nem lenne benne semmi különleges. Ezeket a gyakorlatokat egy 20 literes vizeskannával is meg lehet csinálni… Itt azonban rotációs gyakorlatok vannak, amik nagyon mások. Ötvözik a funkcionális edzés alapmotívumait, miszerint nincs izoláció, térben mozognak, folyamatosan instabil pozíciót eredményeznek. Mindezek mellé olyan típusú terhelést adnak a testnek, amit nem nagyon lehet semmihez sem hasonlítani. Miért? Mert nincs két egyforma ismétlés. A homok mozog. Folyamatosan. Emiatt nem is kell belőle sok. A fogantyú miatt kicsit nagyobb nyíró hatás nehezedik az ízületekre, úgyhogy érdemes észnél lenni a gyakorlásnál.
Tanulságos volt látni jó edzésben, kiváló erőnlétben lévő barátokat, amint a gyakorlatok tanulásánál rádöbbentek, ez bizony merőben más. A mozgásminták itt is a mindennapi életből jönnek; lapátolás, a zsák áthelyezése a jobb lábtól a bal láb mellé stb. Ötletszerű megoldásoknak tűnnek, de nagyon átgondolt és kipróbált edzésmódszerről van szó. Éppen ezért működik. Számos sport mozgásanyaga fellelhető a gyakorlatokban, mégis más, hiszen ami ránézésre ismerős, kivitelezve merőben új.
Természetesen mondhatod, hogy mindez badarság, hiszen a súly az súly és különben is minek lóbáljál egy zsákot jobbról balra…
Nem akarlak meggyőzni, gyere és próbáld ki magad. Azt hidd el, amit tapasztalsz!
Nekem érdekesnek tűnik! Na és nektek?

 

forrás: powerteam.blog.hu

Időpontok foglalásához be kell lépned felhasználóként vagy ha nem vagy még tag, regisztrálj!

Információ
  • A zöld színnel jelölt edzésekre tudsz bejelentkezni rákattintással.
  • A narancs színű edzésekre vagy bejelentkezve.
  • Edzést lemondani újabb rákattintással lehet minimum 24 órával előtte.
  • Az első ingyenes edzés időpontra ha bejelentkeztél, azt nem lehet lemondani vagy módosítani, kérlek jól válaszd ki melyik edzésre jelentkezel.
Hétfő
2019-12-09
Kedd
2019-12-10
Szerda
2019-12-11
Csütörtök
2019-12-12
Péntek
2019-12-13
Szombat
2019-12-14
Vasárnap
2019-12-15
Hétfő
2019-12-16
Kedd
2019-12-17
Szerda
2019-12-18
Csütörtök
2019-12-19
Péntek
2019-12-20
Szombat
2019-12-21
Vasárnap
2019-12-22