Custom Bg

A funkcionális core edzés a törzs izmait, (elöl, hátul és oldalt) erősíti meg izolálva, valamint a végtagokat.
A “core-” azaz tartóizmok segítik a gerincednek a tested súlyát tartani, ezért ha erősíted a core izmaidat, azzal tehermentesíted a gerincedet és megelőzheted a későbbi gerincproblémákat!
A calisthenics alapú, tehát saját testsúlyos edzések egyszerűek, statikus és dinamikus gyakorlatokból épülnek fel.
Kortól és nemtől független ajánlom akár fő mozgásformának, vagy más sport mellé kiegészítésképpen.
Aki térd, nyak, hát, vagy derékfájással küzd, ülőmunkát végez irodában vagy autóban, nem szereti az ugrálós edzéseket, azoknak mindenképp ajánlani tudom.
Továbbá, ha izmos, esztétikus testet szeretnél, akkor itt a helyed!

Időpontok foglalásához be kell lépned felhasználóként vagy ha nem vagy még tag, regisztrálj!

Információ
  • A zöld színnel jelölt edzésekre tudsz bejelentkezni rákattintással.
  • A narancs színű edzésekre vagy bejelentkezve.
  • Edzést lemondani újabb rákattintással lehet minimum 24 órával előtte.
  • Az első ingyenes edzés időpontra ha bejelentkeztél, azt nem lehet lemondani vagy módosítani, kérlek jól válaszd ki melyik edzésre jelentkezel.
Hétfő
2019-05-20
19:00 - 20:00
Coachidi Zoli
Összes szint
60 perc
Kisterem
20:00 - 21:00
Coachidi Zoli
Összes szint
60 perc
Kisterem
Kedd
2019-05-21
Szerda
2019-05-22
19:00 - 20:00
Coachidi Zoli
Összes szint
60 perc
Kisterem
Csütörtök
2019-05-23
Péntek
2019-05-24
19:00 - 20:00
Coachidi Zoli
Összes szint
60 perc
Kisterem
20:00 - 21:00
Coachidi Zoli
Összes szint
60 perc
Kisterem
Szombat
2019-05-25
Vasárnap
2019-05-26
Hétfő
2019-05-27
Kedd
2019-05-28
Szerda
2019-05-29
Csütörtök
2019-05-30
Péntek
2019-05-31
Szombat
2019-06-01
Vasárnap
2019-06-02