Custom Bg

A Boot Camp edzés az amerikai tengerészgyalogság erőnléti kiképzési módszereit tette a hétköznapi emberek számára elérhetővé.

Célja, hogy a lehető legrövidebb időn belül a legnagyobb eredményt érjék el a katonák, illetve a résztvevők.

A Boot Camp edzés többféle edzésmódszert ötvöz:

-állóképességi és erő-állóképességi gyakorlatok
-saját testsúlyos gyakorlatok
-páros gyakorlatok
-sorversenyek
-futások
-köredzés
-plyometrikus (dinamikus gyakorlatokat tartalmazó) edzés
-intervallum edzés (pl: TABATA)

-szabadtéri edzés (tavasztól)

Eszközei: súlyzók, medicin labda, dobogó, agility ladder (agilitás létra), TRX, egyéb fitnesz eszközök

Eredménye: testösszetétel (zsír/izomarány) javulása, atletikus testalkat, növekvő erő és állóképesség, gyorsuló anyagcsere.
Kiknek ajánljuk?Azoknak, akik szeretik a változatos edzéseket és készek a komfortzónájukon kívül edzeni. Kezdők is végezhetik az edzést, hiszen mindenki saját maga edzettségi szintjéhez mérten dolgozik a maximumon, esetenként könnyített gyakorlatok bevonásával.

Forrás: xxlfitness.hu

Időpontok foglalásához be kell lépned felhasználóként vagy ha nem vagy még tag, regisztrálj!

Információ
  • A zöld színnel jelölt edzésekre tudsz bejelentkezni rákattintással.
  • A narancs színű edzésekre vagy bejelentkezve.
  • Edzést lemondani újabb rákattintással lehet minimum 24 órával előtte.
  • Az első ingyenes edzés időpontra ha bejelentkeztél, azt nem lehet lemondani vagy módosítani, kérlek jól válaszd ki melyik edzésre jelentkezel.
Hétfő
2019-12-09
Kedd
2019-12-10
Szerda
2019-12-11
Csütörtök
2019-12-12
Péntek
2019-12-13
Szombat
2019-12-14
Vasárnap
2019-12-15
Hétfő
2019-12-16
Kedd
2019-12-17
Szerda
2019-12-18
Csütörtök
2019-12-19
Péntek
2019-12-20
Szombat
2019-12-21
Vasárnap
2019-12-22